Split, 11.06.2021.
Broj: 01-125/3-21
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
Institut za jadranske kulture i melioraciju krša provodi postupak nabave za Usluge analiza uzoraka maslinovih ulja, te Vam upućujemo ovaj Poziv za dostavu ponude.
- PODACI O NARUČITELJU
Naziv: Institut za jadranske kulture i melioraciju krša
Sjedište i adresa: 21000 Split, Put Duilova 11
Osobni identifikacijski broj: 90884993104
Žiro račun/IBAN: HR8523600001101466432
Telefon: 021 434-444 (centrala)
Telefaks: 021 316-584
E-pošta: office@krs.hr
Internetska adresa: http://www.krs.hr/
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak od 7,00 do 15,00 sati
- GOSPODARSKI SUBJEKTI S KOJIMA JE NARUČITELJ U SUKOBU INTERESA
- ENOKOL d.o.o., OIB: 17984060511,
- BPEL d.o.o. , OIB: 27370788996,
- Metal alat plus d.o.o. , OIB: 11176140142,
- Odvjetnički ured Hela Guić, OIB: 83481541358,
- Santolina d.o.o., OIB:73519529552
- OPIS PREDMETA NABAVE
- Predmet nabave: Usluge analiza uzoraka maslinovih ulja
- Namjena: Za potrebe projekta: “Znanstveni centar izvrsnosti za bioraznolikost i molekularno oplemenjivanje bilja“ (Element projekta 05 Maslina (EP05 Maslina) referentnog broja: KK.01.1.1.01.0005.
Procijenjena vrijednost nabave: 136.000,00 HRK bez PDV-a (170.000,00 HRK s PDV-om).
Predmet nabave se sastoji od dvije grupe nabave.
Grupa nabave 1 – Usluga analiza sastava masnih kiselina i sastava i udjela sterola uzoraka maslinovih ulja, procijenjene vrijednosti 95.600,00 HRK (119.500,00 HRK s PDV-om).
Grupa nabave 2 – Usluga analize sastava fenolnih spojeva uzoraka maslinovih ulja, procijenjene vrijednosti 40.400,00 HRK (50.500,00 HRK s PDV-om). Ponuditelj može ponuditi jednu ili obje grupe nabave.
- Tehničke specifikacije usluga nalaze se u Troškovniku koji je dio ovog poziva na dostavu ponuda. Tražene tehničke specifikacije predstavljaju minimalnu kvalitetu odnosno standard te ponuditelj može ponuditi i uslugu sa boljim karakteristikama.
- NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponude se dostavljaju poštom na adresu Naručitelja:Institut za jadranske kulture i melioraciju krša, 21000 Split, Put Duilova 11 s naznakom na koverti „Ponuda za Usluge analiza uzoraka maslinovih ulja – ne otvaraj !“
Ponude moraju biti zaprimljene u Institutu do 23.06.2021. godine u 12:00 sati.
Prilikom dostavljanja ponude priložiti sljedeće dokumente:
- popunjeni Ponudbeni list za ponuđenu grupu nabave (Prilog 1.1 i/ili Prilog 1.2),
- popunjen Troškovnik i tehnička specifikacija za ponuđenu grupu nabave (Prilog 2.1 i/ili Prilog 2.2),
- odgovarajući dokaz iz kojeg se može jasno i nedvojbeno ocijeniti da uslugu koju nudi u potpunosti udovoljava svim zahtjevima iz tehničke specifikacije(odgovarajući dokaz može biti bilo koje prikladno sredstvo za dokazivanje sukladnosti ponuđenog predmeta nabave sa zahtjevima i kriterijima utvrđenima u tehničkim specifikacijama i to: tehnička dokumentacija proizvođača, zastupnika proizvođača ili pružatelja usluge, izlist s web stranice, izjava proizvođača, zastupnika i/ili pružatelja usluge, tehnički listovi, prospekti, katalozi, korisnički priručnici, izvješća o testiranju od tijela za ocjenu sukladnosti, slike te druga dokumentacija iz koje su vidljive tražene tehničke karakteristike pružene usluge).
- ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Rok za dostavu ponuda je 23.06.2021. godine u 12:00 sati.
- OSTALI UVJETI NABAVE
- Način izvršenja: Plaćanje po računu.
- Mjesto izvršenja: Split, Put Duilova 11
- Rok isporuke usluge: 90 dana od potpisa Ugovora.
- Rok, način i uvjeti plaćanja: Plaćanje će se izvršiti transakcijom na žiro račun ponuditelja. Naručitelj će platiti nakon isporuke, na temelju ispostavljenog računa. Naručitelj će plaćanje izvršiti u roku od 30 dana od datuma računa.
- Cijena ponude: Ponuditelji su dužni dostaviti ponudu s cijenom u kunama. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez PDV-a su uračunati svi troškovi i popusti, bez poreza na dodanu vrijednost (PDV-a). Ponuditelji su dužni navesti cijenu ponude bez PDV-a, iznos PDV-a i cijenu ponude s PDV-om.Ponuditelj je dužan popuniti sve tražene stavke Troškovnika i tehničke specifikacije.
- Kriterij odabira ponuda: Najniža cijena ponude s uključenim PDV-om koja ispunjava uvjete i zahtjeve iz ovoga Poziva za dostavu ponuda.
- OSTALE INFORMACIJE:
Obavijest o rezultatima postupka: Obavijest o rezultatima postupka Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Naručitelj pridržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu, te poništiti postupak jednostavne nabave u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora o nabavi bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze da obrazloži razloge svoje odluke. Na postupak jednostavne nabave kao i na obavijest o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja ili odluku o poništenju postupka žalba ni drugi pravni lijekovi nisu dopušteni.
- PRILOZI:
- Ponudbeni list za grupu 1 nabave (obrazac 1.1)
- Ponudbeni list za grupu 2 nabave (obrazac 1.2)
- Troškovnik i tehnička specifikacija za grupu 1 nabave (obrazac 2.1)
- Troškovnik i tehnička specifikacija za grupu 2 nabave (obrazac 2.2)
- Poziv u pdf obliku
Ravnateljica Instituta
dr. sc. Katja Žanić